1403/01/31

حضور رییس فدراسیون و رجبی در تمرین تیم ملی پرورش اندام/ نصیرزاده: برای هموار شدن مسیر موفقیت شما تلاش می‌کنیم

تمرین تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رییس فدراسیون و مدیرعامل شرکت ستارگان نیک(ژن استار) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در شرایطی که ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، ماسکولار و فیزیک کلاسیک امروز زیر نظر کادرفنی به تمرین مشغول بودند، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و حسین رجبی مدیرعامل شرکت ستارگان نیک(ژن استار) به عنوان تنها حامی مالی تیم ملی در محل تمرین ملی پوشان حاضر شدند.

بعد از انجام بازبینی و رفع ایرادات ملی پوشان در حضور کادرفنی، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دقایقی برای ورزشکاران به صحبت پرداخت.

عبدالمهدی نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود گفت: در ابتدا جا دارد از آقای حسین رجبی که با حسن نیت و برای کمک به تیم ملی پا پیش گذاشتند، تشکر می کنم و دستش را به گرمی می‌فشارم. همچنین از کادرفنی تیم ملی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی را متحمل می شوند. همه عوامل تلاش می کنند تا پرچم ایران در مسابقات بین المللی بالا برود. امروز که به تمرینات شما نگاه می‌کردم، به این پی بردم سطح بدن‌های خیلی از شما در حد جهانی است. البته هیچ تفاوتی نمی‌کند که یک ملی پوش به مسابقات آسیایی برود یا جهانی چون همه برای بالا بردن پرچم کشورمان تلاش می‌کنیم. می‌دانم روزهای سختی را پشت سر می‌گذارید. ما هم تا جایی که بتوانیم کمک می‌کنیم تا مسیر برای شما هموارتر شود.

در ادامه نیز حسین رجبی به صحبت پرداخت و گفت: مثل همیشه در کنار تیم ملی هستیم و سعی می کنیم شرایطی را فراهم بیاوریم تا ورزشکاران هیچ دغدغه ای نداشته باشند. پیراهن تیم ملی مقدس است و فرقی نمی کند که ملی پوشان بخواهند به کدام مسابقات بروند. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم روسفید باشیم و با بهترین نتیجه به کشور بازگردیم.

در پایان نیز تعدادی از ملی پوشان دغدغه های خود را با رییس فدراسیون درمیان گذاشتند که نصیرزاده در خصوص رفع این دغدغه ها قبل و بعد از مسابقات آسیایی قول مساعد داد.