1403/01/09

رجبی: می توانیم در تمامی اوزان مسابقات جهانی طلا بگیریم/ هدف ما آسودگی خیال ورزشکاران و شادی مردم است

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک(ژن استار) گفت: تمام تلاش ما در حمایت از ورزشکاران با این هدف است که خنده را روی لب مردم کشورمان ببینیم.

حسین رجبی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره حمایت های شرکت ژن استار از تیم ملی پرورش اندام اظهار داشت: هُلدینگ ستارگان نیک همواره بر این اعتقاد بوده است که رسالتی بر دوش دارد و آن حمایت از ورزش ایران است. حول و حوش سال 1376 و زمانی که این شرکت، مشغول واردات بود، همین تفکر را داشت و از سال 1380 که کار تولید و صادرات را نیز آغاز کرد، تغییری در برنامه های آن ایجاد نشد و اکنون که در تمام خاور میانه و جهان شناخته شده است نیز همچنان وظیفه خود می داند که از ورزش حمایت کند.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر پرورش اندام، از تیم های دیگر ورزشی هم حمایت می کنیم و ژن استار تلاش می کند که به ورزشکاران هموطن خدمت کند. این ورزشکاران در تلاشند تا پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورند و ما تلاش می کنیم کاری کنیم تا آنها با آسودگی خاطر راهی مسابقات شوند.

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک درباره حمایت های ژن استار از تیم ملی پرورش اندام در سال جاری خاطرنشان کرد: پیش از این در رقابتهای آسیایی هاربین چین و مسابقات جهانی فجیره تمام کارهای مربوط به اعزام تیمها را برعهده گرفتیم و امسال نیز در بازیهای جهانی اسپانیا که اولین دوره مسابقات فیتنس در آن برگزار شد و علاوه بر آن، نمایندگان پرورش اندام و دیگر رشته ها نیز در آن درخشیدند، اسپانسر تیم ملی بودیم. در آینده در مسابقات جهانی اسپانیا و آسیایی لبنان نیز تنها حامی تیم ملی پرورش اندام خواهیم بود.

وی درباره اهداف خود از حمایت ورزشکاران تصریح کرد: به هر حال هر کسی می تواند علاقه ای داشته باشد و شاید خیلی ها ترجیح می دهند این علایق را در راههای دیگری هزینه کنند. اما من خودم از جنس ورزش بودم و قبلا خودم هم به پرورش اندام می پرداختم. الان هم دوست دارم شادی و نشاط را به واسطه درخشش قهرمانان ملی روی لب هموطنانم ببینم.

رجبی درباره پیش بینی خود از نتایج ملی پوشان ایرانی در مسابقات جهانی اسپانیا اذعان داشت: به نظر من در رقابتهای انتخابی تیم ملی تمامی خوبهای پرورش اندام جهان حضور داشتند. تاکید دارم بهترین های جهان شرکت کردند و من فقط یک بار در گذشته رقابتی در چنین سطح دیده ام. به عقیده من بدنهای ورزشکاران ایرانی به خاطر ژنتیک ما چنین کیفیتی دارد و به لطف همین ژنتیک و البته تلاش زیاد ورزشکاران ما، انشاالله در تمامی اوزان برنده مدال طلا می شوند. آنها این توانایی را دارند و انشاالله تیم ایران قهرمان آسیا و جهان خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک در خاتمه بیان داشت: برای فدراسیون خوب و پویای فعلی و دکتر نصیرزاده مدیر لایق و تحصیلکرده آن و همچنین برای یکایک قهرمانان آرزوی موفقیت دارم.