1403/01/10
به جهت ایجاد هماهنگی و تعامل بهتر جهت برگزاری مسابقات انجام شد؛

نشست نواب رئیس و مسئولین کمیته های شهرستانی و استانی هیات استان گیلان

صبح امروز و با حضور نائب رئیس هیات استان طی نشستی نواب رئیس و و مسئولین کمیته های استان به منظور بررسی عملکرد و ارائه برنامه ها گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان ؛ طی نشستی با حضور مقدس نائب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و نواب رئیس و مسئولین کمیته های شهرستان ها در خصوص بررسی عملکرد هیات های شهرستان و کمیته های فعال در شهرستان ها و همچنین برنامه های آتی جهت برگزاری مسابقات و دوره ها بحث و تبادل نظر شد و حاضرین به بیان دیدگاه ها و طرح های خود جهت ارتقاء رشته بدنسازی و پرورش اندام و کمیته های تابعه پرداختند.

مقدس نایب رئیس هیات استان ضمن تشکر از عملکرد شهرستان ها با توجه به محدودیت های بوجود آمده بدلیل کرونا افزود : هدف از برگزاری این نشست ایجاد تعامل بیشتر و بهتر کمیته های هیات های شهرستان با کمیته های استان می باشد . با توجه به اینکه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش قرار داریم و برنامه ریزی های زیادی جهت برگزاری مسابقات و همچنین دوره های آموزشی و بازآموزی مربیان انجام شده ، این موضوع مستلزم ایجاد هماهنگی بهتر جهت هر چه بهتر برگزاری این برنامه ها را داریم.

وی در ادامه لزوم معرفی رشته های پاورلیفتینگ ، مچ اندازی و فیتنس چلنج بانوان و همچنین فعالسازی این کمیته ها در شهرستان ها را مهم برشمرد و افزود مذاکرات خوبی در خصوص برگزاری دوره های مربیگری و داوری در رشته های مختلف با فدراسیون صورت پذیرفته است. 

سودطلب مسئول کمیته همگانی هیات استان نیز شرکت کمیته های مختلف هیات بدنسازی و پرورش اندام را در پویش های همگانی علی الخصوص پویش لیگ تندرستی خواستار شد . و مقرر گردید کمیته های پاورلیفتینگ ،مچ اندازی و فیتنس چلنج بانوان در این پویش ها شرکت داشته باشند . همچنین شاهین کمال مسئول امور باشگاه های بانوان هیات استان نیز در خصوص آمار مربیان فعال در شهرستان ها و بیمه شدگان از نواب رئیس شهرستان ها خواست در اولین فرصت جهت وجود آماری دقیق از ورزشکاران و مربیان سازمان یافته ، لیست مورد نظر را به هیات استان ارائه فرمایند  .