1403/01/09

ارجمند: کلاس مربیگری بین المللی بدنسازی برگزار می شود/ دارندگان مدارک درجه یک و دو نیاز به آزمون ورودی ندارند

رئیس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کلاسهای مربیگری بین المللی بدنسازی با ارائه مدرک از فدراسیون بین المللی پرورش اندام(IFBB) برگزار خواهد شد.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری کلاس مربیگری بین المللی بدنسازی اظهار داشت: انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اقدام به برگزاری کلاسهای مربیگری بین المللی بدنسازی با ارائه مدرک از فدراسیون بین المللی پرورش اندام(IFBB) کرده است و علاقه مندان می توانند در این دوره حضور داشته باشند.

وی درباره شرایط حضور در این دوره افزود: برای حضور در این دوره از داوطلبان آزمون ورودی گرفته می شود اما افرادی که دارای مدرک درجه یک و دو از فدراسیون هستند هستند، نیاز به آزمون ورودی ندارند.

رئیس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره زمان و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای حضور در این دوره کپی کارت ملی، مدرک تحصیلی(حداقل دیپلم) و فیش واریزی دوره است و مهلت ثبت نام برای علاقه مندان تا 5 آبان ماه خواهد بود. ثبت نام هم فقط از طریق سامانه ملی فدراسیون بدنسازی به آدرس www.portal.iranbbf.ir انجام خواهد گرفت. همچنین هزینه دوره باید به حساب ارزی 2145410000072 در بانک ملی به نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام واریز گردد.

ارجمند در خاتمه خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شماره 09198780458 تماس بگیرند.