1403/01/31
در نشست نصیرزاده و رجبی صورت گرفت؛

ژن استار، حامی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های آسیایی و جهانی

در نشست رییس فدراسیون بدنسازی و مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک، ژن استار به عنوان حامی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات آسیایی و جهانی 2021 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی نشستی که امروز(سه شنبه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و حسین رجبی مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک برگزار شد، تفاهم نامه حامی مالی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی 2021 امضا شد.

طبق این تفاهم نامه "ژن استار" به عنوان حامی تیم های ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات آسیایی لبنان و جهانی اسپانیا انتخاب و معرفی شد.

در این نشست نصیرزاده با تقدیر از حمایت حسین رجبی و شرکت ژن استار گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی، ما هم با شرکت ژن استار که تولید داخلی انجام می دهد، همکاری خواهیم داشت. از آقای رجبی که عاشقانه در کنار پرورش اندام بوده و هست، تشکر می کنم و امیدوارم این همکاری به صورت طولانی مدت ادامه داشته باشد.

همچنین حسین رجبی نیز در این نشست اظهار داشت: انشاله که بتوانیم در مسابقات پیش رو نیز قهرمانان را یاری کنیم و مثل همیشه تیم ملی ایران مقتدرانه روی سکوی قهرمانی آسیا و جهان بایستد.