1403/01/10

پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را  به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در متن پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و  پرورش اندام آمده است:

تا قیامت نرود نقش تو از لوح ضمیر   /   حیرتم گشت بگو این به چه معناست حسین

السلام علیک یا اباعبدالله ؛

حکایت کربلا، عاشورا و اربعین حکایت آب و زخم و شمشیر نیست حکایت "زندگیست" . حماسه مردانگی، گذشت،  شهامت، رشادت و شهادت هاست و درس پایداری از اعتقادات و زنده نگه داشتن دین خداست.

عاشورا روزی بود که امام حسین (ع) برای احیای دین جدش رسول خدا قیام کرد و اربعین روزی است که اهل بیت امام حسین در همان سال و شیعیان برای به یاد ماندن آن قیام در هر سال، عزاداری برپا می‌دارند.

در هر روز از این چهل روز، روزی نبوده است که سختی‌ای بر اسرای کربلا وارد نشود. از آن روز که زینب بین قتلگاه و تل زینبیه می‌دوید؛ از آن روز که بچه‌ها را زیر پر و بال می‌گرفت؛ از آن روز که به لشکریانی که قصد جان امام زین العابدین را داشتند، اجازه نداد دست به سوی او دراز کنند؛ از آن روز که یزید را رسوا کرد و هرکه سخنان او را شنید، گفت از صحبت کردن و خطابه آتشینش معلوم است که حقا که دختر علی بن ابیطالب علیه السلام است.

اربعین حسینی درس اسلام حقیقی و ناب محمدی را به جهانیان نشان می دهد، آنجا که در صحنه عمل، اسلام واقعی رخ نشان داد و تصاویر این همه محبت و سخاوت ملت های مسلمان به همدیگر به سراسر جهان مخابره گردید.

برپا داشتن عزاداری در روز اربعین از همه آن روزها نشان دارد؛ از همین رو اربعین حسینی را تسلیت گفته و ثابت قدمی شما بزرگواران  را در این راه از خداوند منان مسئلت داریم.