1403/01/09

یارمحمدیان: تغییرات گسترده در فدراسیون بدنسازی با شجاعت رییس فدراسیون میسر شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی واقعا جسارت می خواست که ریاست فدراسیون این جسارت را داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین یارمحمدیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با ارائه گزارش عملکرد سال 1399 و همچنین نیمه نخست سال جاری این هیات با ذکر جمله ای از مولای متقیان علی(ع) گفت: اگر کسی شرافت دارد باید واقعیت را بگوید. من هم باید واقعیت را بگویم که از بدو ورود آقای نصیرزاده شاهد تغییر و تحولات گسترده ای بودیم که با شجاعت و جسارت وی میسر شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در بخش بانوان، برگزاری لیگ، فعالیت و پویایی عملکرد فدراسیون از جمله مواردی بوده که در ماههای اخیر شاهد آن بوده ایم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان درباره فعالیت های این هیات تصریح کرد: پویایی فدراسیون سبب شده که هیات های استانی نیز به تبع آن فعال باشند. هیچ وقت نشده بود که این اندازه فعالیت داشته باشیم. آن هم در دورانی که کرونا در کل کشور حاکم بود، با این حال به صورت دائم در حال برگزاری مسابقات بودیم.

وی درباره رقابتهای انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی واقعا جسارت می خواست که ریاست فدراسیون این جسارت را داشت و به لطف ایشان این مسابقات برگزار شد. با اینکه خیلی از استان ها نتوانستند مسابقات خود را برگزار کنند، اما مسابقات انتخابی تیم ملی با بالاترین کیفیت در ده سال اخیر برگزار شد.

یارمحمدیان در خاتمه اذعان داشت: در ادامه فعالیت های مان نیز تمام سعی و تلاش ما این است که بهترین شرایط را برای اعزام ورزشکاران به مسابقات داخلی و بین المللی فراهم آوریم.