1403/01/09
مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

معاون ورزش قهرمانی: امیری خراسانی جزو مدیران علمی و اخلاقی وزارت است

مراسم تودیع ناصر پورعلی فرد رئیس پیشین فدراسیون و معارفه محمدتقی امیری خراسانی سرپرست جدید فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون با حضور مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و .... در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاونت ورزش قهرمانی وزارت، ضمن تقدیر و تشکر از ناصر پورعلی فرد و مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قاعده دنیا این است که این رفت و آمدها انجام شود و من شخصاً حضور در چنین مراسم هایی را دوست ندارم.

علی نژاد در ادامه افزود: آقای پورعلی فرد از دوستان خوب و قدیمی بنده هستند که از زمانی که ایشان در فدراسیون تکواندو حضور داشتند؛ خدمت ایشان ارادت داشتیم.

علی نژاد اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از جمله فدراسیون های مهمی است که از بازوان وزارت ورزش و جوانان برای ورزش قهرمانی به حساب آمده و همه رشته های ورزشی نیز به آن نیاز دارند و پورعلی فرد نیز الحق و الانصاف در این چند سال خدمات بسیار و زحمات زیادی را کشیده اند و امروز بعد از 35 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم همه ما نیز مانند آقای پورعلی فرد عاقبت بخیر شده و به همین شکلی که امروز ایشان می روند ماهم برویم.

مهدی علی نژاد در ادامه خطاب به امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: آقای امیری خراسانی از جوانان خوب و با انگیزه ای هستند که آینده متعلق به ایشان است و امیدوارم که بتوانند امورات فدراسیون را در دوران سرپرستی به خوبی سپری و یک انتخابات خوب و سالم را در آینده بسیار نزدیک برگزار کنند.

وی ادامه داد: آقای امیری خراسانی از جمله مدیران علمی و اخلاقی ما هستند و ما امیدواریم ایشان بتوانند که این دوره گذار را بخوبی پشت سر بگذارند.

علی نژاد در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای آقای پورعلی فرد، برای آقای امیری خراسانی در ادامه راه خدمت رسانی آرزوی موفقیت کردند.

ناصر پورعلی فرد رئیس پیشین فدراسیون نیز در ادامه این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از آقایان علی نژاد و خسروی و آرزوی موفقیت برای امیری خراسانی، گفت: خدارو شکر که امروز به آرزوی خود رسیده و می توانم در اختیار خودم باشم. البته این را هم بگویم که باید 10 سال پیش می رفتم که متاسفانه نشد. در دورانی که در فدراسیون بودم، دوستان خوبی پیدا کردم، دوستانی که هر کدام توانی های خاص خودشان را دارند.

پورعلی فرد در پایان گفت: امروز فدراسیونی را به آقای امیری خراسانی تحویل می دهم که هم یک ریال بدهکار نیست، ضمن اینکه مبلغی هم در حساب خود دارد.


در ادامه مراسم محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: من قبل از هر چیز از خداوند بزرگ شاکر هستم که باز این حقیر را قابل دانست و فرصت خدمتی دوباره به جامعه ورزش و این بار جامعه گسترده و دوست داشتنی بدنسازی و پرورش اندام ایران را بر دوشم محول کرد.

امیری خراسانی در ادامه افزود: بنده از زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در خدمت جامعه ورزش بودم، با آقای پورعلی فرد ارتباط داشتم و از نظرات ایشان بهره مند می شدم. زمانی که بحث پرورش اندام پیش آمد من از یک جهت خوشحال بودم و از جهتی دیگر نگران! خوشحالی از بابت اعتماد وزارت ورزش و جوانان که به من اعتماد کرد و نگرانی بابت اینکه چگونه باید کار کنم تا بتوانم جانشین شایسته ای برای آقای پورعلی فرد باشم.

امیری خراسانی در ادامه ضمن عرض تشکر از علی نژاد گفت: بخاطر اعتمادی که مجموعه وزارت ورزش و جوانان بخصوص آقای علی نژاد به بنده داشتند، از ایشان تشکر می کنم و اعتقاد دارم این صندلی ها جابجا می شوند، اما مطمئن باشید ما آقای پورعلی فرد را رها نکرده و از نظرات و مشورت های ایشان استفاده خواهیم کرد.

امیری خراسانی تصریح کرد: اصل ماجرای امروز فدراسیون آماده سازی آن جهت برگزاری یک مجمع انتخاباتی خیلی خوب و سالم است و امیدوارم در این راه بتوانیم گام های موثری برداریم و بتوانیم بزودی این مجمع را برگزار نمائیم.

امیری خراسانی یادآور شد: بنده در همین جلسه رسماً اعلام می کنم که نماینده هیچ دسته و گروه و طیف خاصی نبوده و نخواهم بود. این قول را به جامعه بزرگ پرورش اندام خواهم داد که صادقانه فعالیت کنم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مدت هم بتوانیم درس یادبگیریم و هم بتوانیم درس پس بدهیم.