1403/01/09

مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاههای استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد

مسابقات تک لیفت یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۶۲ ورزشکار و در قالب ۹ تیم شرکت کننده در سالن بدنسازی و پاورلیفتینگ نادر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌ها با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، دبیر هیات، رئیس هیات شهرستان بندرعباس و اعضای هیات رئیسه داوران، مربیان  و ورزشکاران در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد. 

این مسابقات طی یک روز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ورزشکاران در این رقابت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و بصورت انفرادی و تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در برگزاری رده سنی جوانان این مسابقات، محمد حسین مدرس، عبدالرحمن سلامی نژاد، متین حسن نژاد، در وزن ۵۹ کیلوگرم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
همچنین  در وزن ۶۶ کیلوگرم آرمان قرایی مقام اول،  عارف پور یوسف مقام دوم و محمد امین كمالي مقام سوم را کسب نمودند. 

مقام های اول و دوم وزن ۷۴ کیلوگرم را مهدی نظام آبادی و امیر کرمی کسب کردند  

معین نژاد کروکی و علیرضا رئیسی در اوزان ۸۳ و ۹۳ کیلوگرم موفق به کسب مقام اول شدند.

در وزن ۱۰۵ کیلوگرم حسین نجار پور مقام اول ، محمد رضا شکاری مقام دوم را از آن خود کردند.

 همچنین در وزن ۱۲۰_ کیلوگرم علی دست پاک مقام اول، و در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم مهرداد عباسی مقام اول ،احسان پورزن مقام دوم را کسب نمودند. 
 
در بخش گروهی و باشگاهی رده سنی جوانان  این رقابت ها، تیم باشگاه نادر با کسب ۶۰ امتیاز، تیم گلدس جیم جناح با کسب ۶۰ امتیاز،  و تیم نادر ب با کسب ۲۵ امتیاز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رده سنی بزرگسال این مسابقات وحید فرهادی، مظفر خادمی، محمد رضا محمودی در وزن ۵۹ کیلوگرم مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

در وزن ۶۶ کیلوگرم مقام اول تا سوم به مهدی شیبانی، آرمان قرایی و محمد جواد مویدی رسید.
 
 عبدالرسول امین پور، جمال الدین دهقان و محمد رضا علیزاده مقام های اول تا سوم وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کردند.

 در وزن ۸۳ کیلوگرم محمد ماندگاری، جواد بید خونی، و معین نژاد کروکی  با کسب امتیاز بیشتر عناوین اول تا سوم را دریافت کردند.

 مهران اباذری مقام اول فردین بیژن پور مقام دوم و علی اصغر زاده مقام سوم را در وزن ۹۳ کیلوگرم کسب کردند.

در وزن ۱۰۵ کیلوگرم مصطفی صالح نیا مصطفی عباس نژاد مقام دوم و حامد نژاد محمد مقام سوم 

در وزن ۱۲۰_ کیلوگرم محسن رضایی ، عمران جاوید و علی اسدی و در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم نادر محمودی، مهرداد عباسی، و فرجام کیانی مقام های اول تا سوم را بدست اوردند.

 در بخش تیمی و باشگاهی مسابقات بزرگسالان رقابت های تک لیفت، نیز باشگاه پارسیان با ۶۳ امتیاز، باشگاه ایار با ۵۸ امتیاز و باشگاه نادر الف با ۵۰ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند

مصطفی صالح نیا موفق به کسب عنوان اورالی این دوره از مسابقات شد.

اضافه می‌شود؛ مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های استان هرمزگان، با همکاری و پشتیبانی مالی کیمیا مکمل آراد، (نمایندگی رسمی در استان) با مدیریت بهزاد آقایی برگزار شد.