1403/01/10

7 داور دیگر موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند

از سوی کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی، اسامی جدید داورانی که در آزمون تئوری و عملی دفترچه داوری بین المللی نمرات لازم را به دست آوردند، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به منظور اخذ دفترچه بین المللی داوری، هفت نفر از داوران درجه یک در محل فدراسیون حضور یافتند و از آنها مصاحبه به عمل آمد.

پس از برگزاری کلاس‌های بین المللی داوری که با تدریس پاول فیلبورن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، هفت نفر از داوران نمره قبولی آزمون عملی را به دست آوردند. این داوران برای گرفتن دفترچه خود، توسط کارگروهی مورد مصاحبه قرار گرفتند که اعضای آن را حمیدرضا بوجاریان سرپرست کمیسیون داوران، خسرو محمدی سرپرست نایب رئیسی کمیسیون داوران، محمد جوزدانی دبیر کمیسیون داوران و یحیی آگاهی سرپرست کمیته داوران پرورش اندام تشکیل می دادند.

داورانی که در آزمون عملی نمره مجاز را به دست آورده بودند و در مصاحبه حضور یافتند، کامران امانی از اصفهان، مهرداد تشکری از تهران، علیرضا سنجربیگی از کرمانشاه، روح الله قریشی از اصفهان، ولی الله نجف زاده از آذربایجان غربی، شهرام اسلامی از آذربایجان شرقی و بهزاد ملکی از آذربایجان شرقی بودند.

در پایان مصاحبه، این نفرات موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند.