1403/01/10

مسابقات مچ‌اندازی (جام اتحاد) با قهرمانی باشگاه بهاش در بندرعباس به پایان رسید

مسابقات مچ‌اندازی جام اتحاد در بخش آقایان امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) با حضور ۲۸ ورزشکار در ۱۱ وزن در سالن رادمهر بندرعباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان برگزار شد.

حسین اخلاقی رئیس هئیت بدنسازی در این باره گفت: نفرات برتر راهی مسابقات کشوری جهت انتخابی حضور در مسابقات جهانی می شوند.

وی با اشاره به استعداد ورزشکاران هرمزگانی در رشته مچ اندازی افزود:  در تلاشیم در این بخش بتوانیم با تقویت و ظرفیت سازی بتوانیم نام هرمزگان در میادین کشوری و بین المللی بیش از پیش به اهتزاز در بیاوریم. با وجود شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی ورزشکاران فعالیت های ورزشی را متوقف نکرده و با برنامه ریزی منسجم در تلاشیم سال ورزشی خوبی را طی کنیم.

در پایان این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

*در وزن ۵۵ کیلوگرم سپهر شفاعت، در وزن ۶۰ کیلوگرم امید بارک زهی، در وزن ۶۵ کیلوگرم پرویز رئیسی، در وزن ۷۰ کیلوگرم سید طاهر حسینی، در وزن ۷۵ کیلوگرم احمد ساکت، در وزن ۸۰ کیلوگرم محمود سالاری، در وزن ۸۵ کیلوگرم فرشاد آهسته، در وزن ۹۰ کیلوگرم مصطفی عباس قلی، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم اسماعیل یزدانی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محتبی احمدیان حائز رتبه های نخست شدند.

* در بخش تیمی نیز باشگاه بهاش با ۶۶ امتیاز، باشگاه رادمهر با ۵۸ امتیاز و باشگاه آفتاب با ۴۷ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

*همچنین اسماعیل یزدانی نیز توانست با شکست رقبا به عنوان قهرمان قهرمانان دست یابد و توانست جایزه ۵۰۰ هزار تومانی را کسب کند.