1403/01/10
کرباسی؛ سرپرست دبیری فدراسیون:

اتاق شیشه‌ای فدراسیون راه اندازی شد/ اطلاعات و اسامی مربیان در دسترس عموم قرار گرفت

سرپرست دبیری‌‌‌ ‌‌‌فدراسیون ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بدنسازی و پرورش اندام گفت؛ در راستای شفاف سازی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و طبق دستور سرپرست فدراسیون، اطلاعات و اسامی مربیان موردتایید فدراسیون در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ حسن کرباسی با اشاره به سیاست های فدراسیون اظهار کرد: بخش بانک اطلاعاتی مربیان در صفحه اول سایت رسمی فدراسیون فعال و کلیه اطلاعات مربیان حوزه بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور در این بخش قابل استعلام و در دسترس عموم می باشد.

 

وی با بیان اینکه سیاست اصلی ما شفاف سازی است، ادامه داد: با تلاش های همکاران فدراسیون در بخش های مختلف اعم از روابط عمومی، آموزش، انفورماتیک و همچنین برگزاری جلسات متعدد از تاریخ 12 مهرماه 1399، کلیه اطلاعات مربیان این فدراسیون در صفحه اول سایت به آدرس www.iranbbf.ir قابل استعلام است.

 

سرپرست دبیری فدراسیون افزود: از این تاریخ، تنها مدرک مربیانی معتبر خواهد بود که مشخصات آن ها در  سایت رسمی فدراسیون ثبت شده باشد.

 

کرباسی در پایان با اشاره به گستردگی اطلاعات مذکور و احتمال خطا در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: از کلیه مربیان سراسر کشور درخواست می شود درصورت دراختیار داشتن مدرک مربیگری معتبر از فدراسیون و عدم مشاهده اطلاعات خود در بانک اطلاعاتی مذکور، با مراجعه به لینک درج شده https://portal.iranbbf.ir/Member/PreCoachActiveRegister ، نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند تا پس از تایید مراجع مربوطه اطلاعات آن ها به بانک اطلاعاتی اضافه گردد. گفتنی است افرادی نسبت به مدرک برخی از مربیان نیز اعتراض دارند می توانند از طریق همین سایت اعتراض خود را به صورت مستند و مکتوب اعلام دارند.