اعلام آمادگی هیات بدنسازی هرمزگان جهت حضور در لیگ های پاورليفتينگ و مچ اندازی

هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان آمادگی خود را جهت حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ و مچ اندازی کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، طی نامه ای از سوی حسین اخلاقی رییس هیات بدنسازی استان هرمزگان به رییس فدراسیون بدنسازی این استان آمادگی خود را برای حضور در لیگ های پاورلیفتینگ و مچ اندازی رسما اعلام کرد. 

همچنین اعضای کمیته های لیگ و پاورلیفتینگ توسط روسای این دو کمیته، به حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان معرفی شدند.

اسامی اعضای این کمیته ها توسط امیر انصاری رئیس کمیته لیگ و یونس قنبری رئیس کمیته پاورلیفتینگ با حضور دبیر هیات جناب افشار و رییس کمیته بازرسی جناب ابطحی معرفی شدند.

در همین راستا با ریاست یونس قنبری در کمیته پاورلیفتینگ، نادر محمودی به عنوان دبیر کمیته ، مهدی شیبانی ، محمد مرادی، جمال الدین دهقان، ابراهیم عیار، محسن رضایی، ایوب بژندی، مهدی خیاط، عمران قادری، به عنوان اعضای این کمیته برای حضور در مسابقات پاورلیفتینگ کشوری معرفی شدند.

از طرفی امیر انصاری رئیس کمیته لیگ، امین بیان زاده به عنوان دبیر کمیته و محمد عنایتی، امین ملاح پور، سامان محمد جمالی را به هیات بدنسازی و پرورش اندام استان معرفی کرد.

بنابر اعلام اسامی اعضاء توسط روسای کمیته ها با تشکیل اردو ورزشکاران منتخب به مسابقات کشور لیگ و پاورلیفتینگ اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ با توجه به آغاز لیگ‌ کشوری پاورلیفتینگ و مچ اندازی در خرداد ماه سال جاری، سلامت ورزشکاران برای حضور در این مسابقات مهم بوده و سنجیده خواهد شد.

  • 20:41
  • 1400/02/09
  • 23302