برگزاری نشست صمیمی رییس فدراسیون بدنسازی با داوران و پیشکسوتان/ از زحمات پورعلی فرد و جبلی تجلیل شد

تعدادی از داوران بین المللی و پیشکسوتان داوری در نشستی صمیمی با رییس فدراسیون بدنسازی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عصر روز سه شنبه به میزبانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ، مسئولان کمیسیون داوران و تعدادی از داوران بین المللی و پیشکسوتان نشستی صمیمی برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا بوجاریان، سرپرست کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی در حضور داوران معارفه شد و طی صحبت هایی همه داوران را به همدلی و اتحاد دعوت کرد. همچنین فدراسیون بدنسازی با پخش کلیپی از دوران حضور امید جبلی به عنوان رییس کمیته داوران از زحمات او در بخش داخلی و بین المللی تجلیل کرد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز کلیپی از زحمات ناصر پورعلی فرد، رییس سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حاضران پخش شد.

همچنین در این مراسم اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سیدرحمت اله سیدعظیمی، یکی از قدیمی ترین پیشکسوتان و قهرمانان پرورش اندام تجلیل به عمل آمد.

در ادامه نیز فدراسیون از زحمات خسرو محمدی که اخیرا به عنوان سرپرست نایب رییسی کمیسیون داوران معرفی شده، در عرصه داوری تجلیل کرد.

در پایان نیز علاوه بر رییس فدراسیون، تعدادی از داوران نیز با قرار گرفتن پشت تربیون دغدغه های خود را در این حوزه مطرح کردند.

  • 23:17
  • 1400/02/07
  • 13960