زندی، سرپرست برگزاری مسابقات خبر داد؛

مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد/برگزاری رقابت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اعلام کرد از سوی وزارت بهداشت صادر شد و این رقابت ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر زندی، سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: ما از قبل تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته بودیم و برنامه ریزی طی روزهای اخیر برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده بود. در همین راستا و بعد از مذاکرات صورت گرفته بین رییس فدراسیون بدنسازی و مسئولان وزارت بهداشت، مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی افزود: دکتر رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با نگاه مثبتی که به این رشته ورزشی و این مسابقات داشتند، مجوز برگزاری مسابقات را در نامه ای به دکتر علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.

سرپرست برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: از تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات در روز ثبت نام نتیجه منفی تست PCR که مربوط به 48 ساعت قبل باشد را دریافت خواهیم کرد و هیچ فردی بدون اینکه تست منفی ارائه دهد، وارد سالن نخواهد شد. همچنین گندزایی و مراحل ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر مسائل مربوط به پروتکل های بهداشتی به صورت کاملا جدی و دقیق در مسابقات فیتنس اجرا خواهد شد.

زندی در پایان گفت: امیدوارم با تلاشی که فدراسیون بدنسازی انجام داده، بتوانیم اولین دوره مسابقات فیتنس را طی روزهای 19 و 20 فروردین ماه به بهترین شکل در هتل اسپیناس پالاس برگزار کنیم. فردا(چهارشنبه) مراحل ثبت نام ورزشکاران نیز در همان محل مسابقات انجام خواهد شد.

  • 16:55
  • 1400/01/17
  • 11069