مهدوی، مدیرعامل باشگاه گهر زمین سیرجان:

در بحث تیمداری و برگزاری لیگ در کنار فدراسیون بدنسازی هستیم

مدير عامل باشگاه گهرزمين سيرجان گفت: اميدوارم اين روند جوانگرايی، حضور جوانان تحصيل كرده و باتجربه در ورزش ادامه داشته باشد و شاهد روزهاي خوبي براي ورزش كشورمان باشيم. 

سيدرضا مهدوي در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام اظهار داشت: بسيار خوشحال و خرسند هستيم كه در اين سال هاي اخير شاهد پوست اندازی در فدراسيون هاي ورزشي هستيم. جوانان ورزشي كه هم تحصيل كرده هم با تجربه هستند امور را بدست گرفته اند. 

مديرعامل باشگاه گهرزمين سيرجان با اشاره به اين موضوع كه علم و تجربه هر كدام به تنهايي كارگشا نيستند، افزود: امروزه تجربه و علم در كنار هم دانش را بوجود آورده اند كه طي اين سال ها مديران جوان از اين امر بي بهره نمانده اند و از دانش خود به خوبي استفاده مي كنند. 

وي در ادامه افزود: طي نشست با عبدالمهدي نصيرزاده قرار بر اين شد ما هم مانند ساير بازوهاي ياري رسان فدراسيون، يكي از بازوهاي كمك كننده در جهت پيش برد اهداف فدراسيون باشيم. همچنين باعث افتخار ما خواهد بود كه بحث تيم داری و برگزاری لیگ تا جايي كه در توانمان است به يكي از بزرگترين خانواده ورزشي كشورمان كمك كنيم. 

مهدوي يادآور شد: محمد شهسواري رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام شهرستان سيرجان يكي از مديران جوان و كاركشته است كه ارتباط خوبي بين ما وجود دارد و به دنبال اين هستيم كه در كنار هم اتفاق هاي خوبي را رقم بزنيم. 

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم اين روند جوانگرايي، حضور جوانان تحصيل كرده و باتجربه در ورزش ادامه داشته باشد و شاهد روزهاي خوبي براي ورزش كشورمان باشيم.

  • 13:07
  • 1399/10/24
  • 14358