صبح امروز و با حضور سرپرست روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام؛

نشست هم اندیشی صالحی امیری با مدیران روابط عمومی فدراسیون ها برگزار شد

نشست هم اندیشی رئیس کمیته ملی المپیک با مدیران روابط عمومی فدراسیونها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، کاوه احمدی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و مدیران روابط عمومی فدراسیونهای ورزشی از جمله حسین جمشیدی، سرپرست روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سالن استاد فارسی برگزار شد.

دکتر صالحی امیری با اشاره به تعداد کثیر رویدادهای ورزشی در سال آینده ( 6 رویداد بسیار مهم ورزشی در یک سال ) زمان حاضر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار حساس قلمداد کردو افزود بر اساس گفته کارشناسان  وضعیت موجود از لحاظ تعداد رویدادهای ورزشی در یک سال کم نظیر بوده، به همین جهت بایستی با سرعت بیشتری به خصوص در فدراسیونهای المپیک حرکت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک  با اشاره به وضعیت مطلوب ملی پوشان برای حضور در بازیهای المپیک بر اساس گزارشهای واصله افزود: ما نیاز داریم که انگیزه ها را در بین جامعه ورزش ، ورزشکاران و محیط ورزشی افزایش دهیم و این مهم قطعا از طریق روابط عمومی فدراسیونها امکان پذیر است . ما هم در این راستا حمایت های مالی بسیاری از فدراسیونها صورت داده ایم که علاوه بر پرداخت بودجه صد در صدی آنها تا پیش از پایان سال ، حمایت های مالی خارج از بودجه ای نیز در نظر گرفته ایم که در بازدید های دوره ای که از فدراسیون ها خواهیم دات به آنها تخصیص می دهیم.

دکتر صالحی در ادامه با تاکید بر نقش حساس و مهم روابط عمومی ها در سازمان های ورزشی  خاطر نشان کرد که در حال حرکت به سمتی هستیم تا هم از لحاظ تخصص و هم ساختار و .. جایگاه  روابط عمومی ها را در فدراسیون ها ارتقا دهیم و در اولین قدم پس از بررسی پیشنهادات شما در نشست قبلی به دنبال عملیاتی کردن این پیشنهادات از طریق راه اندازی کمیسیون روابط عمومی در کنار سایر کمیسیون های فعال در کمیته ملی المپیک هستیم.

وی ادامه داد: این کمیسیون مانند سایر کمیسیون ها از 12 عضو تشکیل خواهد شد که مسئولیت آن  به لحاظ حقوقی با مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و و مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک خواهد بود و سایر اعضا به صورت دموکراتیک بر اساس اراء اعضا انتخاب خواهند شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به انتخاب 16 عضو  به عنوان اعضای کارگروه تشکیل کمیسیون روابط عمومی مسئولیت تدوین آئین نامه اجرایی این کمیسیون و در ادامه تعیین تاریخ انتخابات برای اعضا را بر عهده این کار گروه دانست و  عنوان کرد: هر چه سریعتر این ائین نامه تدوین و اعضا نهایی شود تا در سال 1400 کمیسیون روابط عمومی فعالیت های خود را آغاز کند.

صالحی امیری در ادامه  برگزاری نخستین همایش روابط عمومی سازمانهای ورزشی را برای معرفی این کمیسیون و اهداف آن را قدم مثبتی در جهت ارتقا جایگاه و معرفی روابط عمومی ها دانست و خاطر نشان کرد: بودجه جداگانه ای برای روابط عمومی ها تا پایان سال و سال آتی در نظر خواهد گرفت که به طور اختصاص صرف تجهیزات و برنامه های روابط عمومی فدراسیونها شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان از تهیه مستندی یک ساعته  از همه فدراسیوهای ورزشی خبر داد و گفت : ما به دنبال تهیه مستندی از تاریخچه ، قهرمانان ، افراد شاخص ، برنامه ها و ... بر اساس چارچوبی که به شما اعلام می شود در هر فدراسیون ورشته ورزشی هستیم  که یک نسخه برای شما ، یک‌نسخه  برای دپارتمان تاریخ شفاهی و نسخه سوم  هم برای ارائه به صدا و سیما که در برنامه های مختلف استفاده کننددر نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری و همراهی شما عملیاتی و به اجرا در آید .

در ادامه این مراسم 16 عضو کار گروه احکام خود را از رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

اعضای کارگروه  کمیسیون روابط عمومی  شامل :کاظم  پرورده ( کشتی )، محمد جماعت ( وزنه برداری) ،       حسن شکریان (تکواندو) ، محسن وحدانی (شمشیربازی)، حمید  احمدی نیا( هندبال)، محمد رضا کربلایی(تیراندازی با کمان)، حمید عباسی (بسکتبال)، امیر داوود کمالی(شنا،شیرجه و واترپلو)، آیدین مقیمی( تیراندازی)، محمود محمدی (کاراته)، عنایت اله حسینیان(قایقرانی)، سعید بهرامی زاده (والیبال)، طاهر کاظمی( دوومیدانی)، سعید میرزاییان(بوکس)، آرش عبدی (ژیمناستیک) و حامد عبدالملکی (ووشو) می باشند که بر اساس می بایست تا پایان سال جاری برای تدوین آئین نامه کمیسیون و انتخابات آن اقدام نمایند.

  • 13:46
  • 1399/10/23
  • 13911