حضور قهرمانان كرمانشاهى و رييس فدراسيون بدنسازى در گلزار شهدا/ نصيرزاده: قهرمانان واقعى شهدا هستند

جمعی از قهرمانان استان کرمانشاه و مسئولان هیات این استان با همراهی رئیس فدارسیون در گلزار شهدای این استان حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از حضور عبدالمهدی نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در استان کرمانشاه برای بازدید از امکانات این استان جهت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی در مرداد ماه، صبح امروز پنجشنبه جمعی از قهرمانان استان کرمانشاه، مسئولان هیات این استان و همچنین ریاست فدراسیون در گلزار شهدای استان کرمانشاه حاضر شده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم اهالی بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با ذکر فاتحه یاد و خاطره ای شهدای جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشتند. 

عبدالمهدی نصیر زاده در این مراسم در بخشی از سخنان خود گفت: ما به هر استانی که وارد می‌شویم. اول از همه به دنبال دیدار با قهرمانان و قدردانی از آنها هستیم که در همین راستا از نظر من شهدا قهرمانان واقعی به حساب می آیند و وظیفه خود دانستیم تا بعد از حضور در کرمانشاه در گلزار شهدا حاضر شویم و به مقام این شهدای گرانقدر ادای احترام کنیم.

  • 16:48
  • 1401/04/02
  • 8882