مقیمی زاده؛ مدیرروابط عمومی فدراسیون اعلام کرد:

کمیته انضباطی فردا عازم مشهد می‌شود

مدیرروابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از اعزام کمیته انضباطی فدراسیون به مشهد مقدس، با دستور ویژه سرپرست فدراسیون خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ میلاد مقیمی زاده مدیرروابط عمومی فدراسیون گفت: ائمه اطهار برکت زندگی ما مسلمانان هستند و بابت این اتفاق ناگوار به شدت ناراحت و متاسفیم.

وی افزود: به دستور سرپرست فدراسیون تیمی متشکل از اعضای کمیته انضباطی به طور ویژه، فردا(شنبه) وارد شهر مشهد می‌شوند و روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی برگزار خواهد شد.


مقیمی زاده ادامه داد: سرپرست فدراسیون از همان لحظات ابتدایی به طور ویژه این اتفاق ناگوار را دنبال می‌کردند و به طور مرتب با رییس کمیته انضباطی فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تماس داشتند. البته از همینجا از کمیته انضباطی فدراسیون و رییس هیات خراسان رضوی بابت ورود به موقع و قاطعانه به این اتفاق سپاسگزاریم.


مدیرروابط عمومی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: روح ورزش با پهلوانی و معنویت آمیخته و از دیرباز تاکنون اهالی ورزش همیشه پای ثابت مراسم‌های مذهبی بوده و خواهند بود. امید داریم دیگر شاهد اینگونه رفتارها نباشیم تا رسانه‌های بیگانه و معاند نخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

  • 19:06
  • 1399/08/16
  • 34490