کرباسی؛ سرپرست دبیری فدراسیون در مجمع سالانه هیات استان خراسان رضوی:

از عملکرد هیات خراسان رضوی در راستای حمایت از بازگشایی باشگاه‌ها راضی هستیم

سرپرست دبیری فدراسیون گفت: گسترش ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی خیل عظیمی از باشگاه‌‌ها در کشور شد که همین امر باشگاه داران را با مشکلات فراوان روبرو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ حسن کرباسی؛ سرپرست دبیری فدراسیون در‌مجمع سالانه هیات استان خراسان رضوی در مشهد گفت: از عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی در راستای حمایت بازگشایی باشگاه‌ها در سطح استان راضی هستیم.

وی افزود: پس از تعطیلی باشگاه ها دکتر امیری خراسانی سرپرست فدراسیون در نامه ای به وزیر محترم ورزش و جوانان، مدیران کل‌و روسای هیات های استانی خواستار پیگیری بازگشایی باشگاه‌ها شدند که هیات استان خراسان رضوی از همان ابتدا با جدیت پیگیر این مهم بود.

کرباسی ادامه داد: خوشبختانه استان خراسان رضوی دارای باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام با کیفیتی است که این نشان از علاقه مندی مردم به ورزش است، ضمن اینکه در راستای ورزش قهرمانی هم این استان پیشکسوتان بزرگی را در خود جای داده و از طرفی هم قطعا استعدادهای زیادی در آینده از این استان به ورزش کشور معرفی خواهند شد.

سرپرست دبیری فدراسیون عنوان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی سپاسگزارم که علی رغم مشغله کاری زیاد در این هفته(تربیت بدنی و ورزش) برای مجمع سالانه این هیات وقت گذاشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش را به کارکنان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تبریک عرض نموده و خدا قوت می‌گویم.

  • 17:52
  • 1399/07/28
  • 21979