پیام تبریک امیری‌خراسانی سرپرست فدراسیون؛ به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن

امیری‌خراسانی؛ سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به کارکنان فدراسیون، کارکنان هیات‌های استانی و اهالی بدنسازی و پرورش اندام و جامعه ورزش و جوانان ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به کارکنان فدراسیون، کارکنان هیات‌های استانی و اهالی بدنسازی و پرورش اندام و جامعه ورزش و جوانان ایران تبریک گفت. متن پیام محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون به شرح زیر است:

همه ما واجب است که ورزش را در تمام زمینه ها جدی بگیریم
مقام معظم رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم
نقش و اهمیت ورزش در توسعه و ارتقاء سلامت و ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی جامعه در تمامی زمینه‌ها و ابعاد آن برای تمامی سنین، امری بدیهی و پذیرفته است.
به همین خاطر است که امروزه برنامه‌ریزی در جهت مساعدت و توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه اکید دولت‌ها قرار گرفته است.

26مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش بدنسازی و پرورش اندام و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به کارکنان صدیق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کارکنان هیات‌های استانی جامعه بزرگ تحت حمایت فدراسیون و تمامی کسانی که در پیشبرد این ورزش سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. بی‌شک ورزش‌های تحت حمایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی‌های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت‌های لازم، می‌توان شاهد حضور پررنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران در میادین بین‌المللی باشیم.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد
امیدوار و متعهد هستیم تا با تلاش در جهت برنامه ریزی اصولی، توجه و جلب حمایت بیش از پیش مسئولان و خیرین با ترسیم چشم انداز روشن ورزش، در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی تحت نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همراه با تهذیب نفس و حاکمیت اخلاق در تمامی زمینه ها و رشته های ورزشی و فتح سکوهای بالاتر در میادین مختلف بین المللی باشیم.

لازم می دانم هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه عزیزانی که در جهت بهبود و تعالی جسم و روان جامعه ایفای نقش می کنند و عموم ورزشکاران و ورزش دوستان علی الخصوص وزیر محترم ورزش و جوانان، معاونین محترم، کارکنان محترم وزارت و فدراسیون و هیات‌های استانی و مجموعه‌های تابعه، مدیران استانی و شهرستانی بدنسازی و پرورش اندام، پیشکسوتان، مشاوران ورزشی، هیات‌ها، باشگاهها، مربیان، داوران، دست اندرکاران ورزش به ویژه مدال‌آوران و ورزشکاران قهرمانی که علیرغم کمبود امکانات مفتخر به کسب رتبه‌ها و عناوین برتر در سطح آسیایی و بین المللی گردیدند، صمیمانه تبریک و تهنیت، دست مریزاد و خداقوت عرض نمایم.

محمد تقی امیری خراسانی
سرپرست فدراسیون

  • 22:11
  • 1399/07/26
  • 60942