چهار داور موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند

از میان هفت داوری که آزمون های تئوری و عملی فدراسیون را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، 4 داور دفترچه بین المللی کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هفت تن از داوران درجه یک فدراسیون که پیش از این در فروردین ماه در کلاسهای بین المللی با تدریس پاول فیلبورن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام شرکت کرده و در جریان اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور که روزهای 19 و 20 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، در آزمون عملی موفق به اخذ نمره قبولی شده بودند، امروز برای مصاحبه نهایی به منظور اخذ دفترچه بین المللی داوری در محل فدراسیون حاضر شدند.

در این آزمون که در حضور کارگروهی متشکل از عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری، حمیدرضا بوجاریان سرپرست کمیسیون داوران، خسرو محمدی سرپرست نایب رئیسی کمیسیون داوران و محمد جوزدانی دبیر کمیسیون داوران صورت گرفت، با داوران حاضر در جلسه مصاحبه به عمل آمد.

در خاتمه این آزمون 4 نفر از داوران برگزیده و موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند. مهدی توکلی، روح الله تبریزی، رضا وثوق و رضا لک نفراتی بودند که موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند.

  • 19:04
  • 1400/02/18
  • 9963