کرباسی؛ سرپرست دبیری فدراسیون:

جامعه بدنسازی و پرورش اندام به کاندیداهایی که قصد تخریب فدراسیون را دارند، اعتماد نمی‌کنند/ چاقو هیچ‌وقت دسته خودش را نمیبرد

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: امروزه با پیشرفت فضای مجازی، مردم به این آگاهی رسیده‌اند که بتوانند تفاوت دلسوزی با تخریب را به خوبی تحلیل کرده و تشخیص دهند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ حسن کرباسی سرپرست دبیری ‌فدراسیون گفت: بحث ثبت‌نام مربیان در سامانه ملی توسط تعداد زیادی از فدراسیون‌ها انجام می‌شود و برعکس گفته برخی، کاملا کارشناسی شده و طرح درستی است.

وی ادامه داد: اینکه برخی اعلام کرده‌اند اجرای این طرح شتاب‌زده و عجولانه بود نشان از عدم شناخت آنها از فضای فدراسیون‌ها و ورزش حال حاضر کشور دارد.

کرباسی افزود: مربیان شریف و نجیب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آنقدر تجربه دارند که بدانند برخی برای تبلیغات انتخاباتی‌شان و برای سو استفاده از مقام شامخ آنها دست به هر کاری حتی برهم زدن آرامش فدراسیون می‌زنند.

سرپرست دبیری فدراسیون عنوان کرد: از همین‌جا اعلام می‌کنم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با پشتوانه اکثریت اعضایش اجازه نخواهد داد هیچ فردی آرامش قبل از انتخاباتش را برهم زند چراکه تمام تمرکز ما برگزاری یک مجمع سالم و بدون فشارهای سیاسی است. ضمن اینکه اهالی بدنسازی و پرورش اندام کشور قطعا می‌دانند که هیچ چاقویی دسته خودش را نمی‌بُرد، اینکه برخی برای تبلیغاتشان حاضرند فدراسیون را به حاشیه ببرند، قطعا منافع جمعی اهالی بدنسازی و پرورش اندام برایشان مهم نیست و به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

کرباسی با اشاره به اینکه این طرح مصوبه هیات رییسه است، تصریح کرد: دکتر امیری خراسانی سرپرست فدراسیون در این مدت نشان داده که به خرد جمعی اعتقاد کامل دارند و در این مدت کوتاهی که سرپرستی فدراسیون را عهده‌دار هستند، جلسات هیات رییسه با حفظ شان اعضا به صورت منظم برگزار شده و طرح‌ها نیز با رای اکثریت به تصویب رسیده است. گفتنی است این طرح نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدارک مورد نظر نیز برای شفافیت اذهان عمومی موجود است. حال اینکه برخی از جانب سایر اعضا هم اظهار نظر می‌کنند عجیب و غیرحرفه‌ای است.

وی تصریح کرد: جایگاه مربیان در ورزش ثابت شده است، و برعکس برخی معتقدم که اتفاقا زمانی حرمت آنها پایمال می‌شود که برخی قصد سواستفاده از آنها را برای تبلیغات ضد ورزشی دارند. جایگاه مربیان آنقدر بالاست که نباید با این اعداد و ارقام مقایسه شود و این صحبت‌ها نشان از خامی دارد.

سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به کاندیدها جهت رعایت اخلاق گفت:تاکید فدراسیون بر رعایت اصول اخلاق است، اما متاسفانه هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد بد اخلاقی‌های جدیدی از سوی برخی از کاندیدها هستیم و امیدوارم بزرگواران آنقدر با برنامه باشند که به نشر اخبار کذب، برای مطرح شدن خود متوسل نشوند.
 
حسن کرباسی در پایان خاطرنشان کرد: از همین روی اعلام میدارم که رابطه فدراسیون با مربیان آنقدر قوی هست که با این اظهارنظرهای عجیب، خدشه ای به این رابطه سالم و بدون حاشیه وارد نشود.

  • 23:00
  • 1399/07/16
  • 48412